עיצוב משרדים של חברת CDS יפן
top of page

עיצוב משרדים של חברת CDS יפן




עיצוב משרדים של חברת CDS ע"י משרד אדריכלות ועיצוב פנים BAKOKO היפני, כולל מבנה בן שתי קומות בשטח של 800 מ"ר בעיר טוקיו - יפן מעצב הפנים התבקש ליצור מרחב עבודה משותף שייצר דינמיקה יחודית באמצעות אווירה נקייה, מודרנית, ומסוגננת המתאימה לעבודה בחברה גלובאלית מערבית משולבת עם תרבות יפנית שכוללת מנהגים שונים מהמערב כנהוג עבודה לאורך שעות רבות ואשר מרוכזת בעיקר סביב שולחן העבודה.


הקושי היה לנסות לייצר מקום פתוח ככל האפשר המאפשר תקשורת ספונטנית וקשר חזותי משולחנות העבודה לעבר הצמחיה בחוץ, וכך לשבור את תרבות הקוביות המשרדיות וליצור חלל פתוח מלא אור המעודד עבודת פרודקטיבית.



מגוון רחב של חללי עבודה רגועים יוצר הזדמנויות לעובדים לנוע בין החללים וליצור קשרים. נקודת המפגש המרכזית סביב מכונות הצילום מטפחת יצירת שיחות חולין קצרות המעודדות חשיבת צוות. החלון הענק הספה הטרקלין מטשטשים את הגבול ביו ההפסקות לפגישות ומעודדים מפגשים מחוץ לשולחן לאפשר ישיבות לא פורמליות בחללים הציבוריים. התחושה של מרחב פתוח היוצרת באז הושגה על ידי הסרת תקרת רעפים אקוסטית. התאמה אישית של גופי תאורה מעץ המטילים אור כלפי מעלה, כמו גם כלפי מטה, כדי לשקף אור מפוזר על לוחות בטון חשופים. חדר ישיבות עגול מרכזי מורכב ממסגרת עץ אלגנטית התומכת בקירות פוליקרבונט כדי למקם פגישות פנימיות רגישות יותר.


Location

Tokyo, Japan

Area

810.0 m2

Project Year

2012

bottom of page