בר וטרקלין MIXX - טוקיו, יפן
top of page

בר וטרקלין MIXX - טוקיו, יפן




בר וטרקלין MIXX הממוקם בקומה 36 של מלון ANA Intercontinental בטוקיו משתרע על פני 600 מ"ר של משחקי אור וצל ומציע נוף עוצר נשימה של העיר. פלטת החומרים שלו בגוון בז אפרפר כוללים שכבות עץ, ברונזה ואבן מלווים בבדים עם מרקמים בעבודת יד של מעצבת הטקסטיל רייקו סודו. החלל ממזג אומנות מסורתית ואמנות יפנית עם עיצוב מודרני ליצירת קשר בלתי נראה עם המורשת התרבותית העשירה של האומה.




ההשפעה הכוללת הינה של רכות, שנועדה להדגיש ולשפר את הדיוקן הדיגיטלי החד של טוקיו המודרנית הנפרשת מבעד לחלונות. לכיסוי הרצפות נבחר שטיח מעוצב באופן ייחודי, אשר הגוונים והדפוסים בו ממחישים את תצורות הטחב הטבעי של גן יפני מסורתי.





הראשון מבין שלושת אזורי הטרקלין והבר מעוצבים כשטח בר פתוח - עם דלפק גבוה הממוקם באופן אקראי, מקום חם וחברותי עבור חברים ופגישות קוקטיילים או אפריטיפים לפני ביקור במסעדת Pierre Gagnaire אשר נמצאת באותה הקומה. אזור הבר הראשי כולל דלפק באורך 10 מטר ומתווה טון נועז במרכז הבמה על רקע של חלונות המציגים לנו את הר פוג 'י ביום ופסטיבל אורות הניאון של טוקיו בלילה. שרק בסופו מתגלה הטרקלין. יצירה לבנה עשויה בד מרחפת בחושך מסמנת את הכניסה, המובילה לשולחן מרכזי וספות אינטימיות יותר, תחובים בקפידה לתוך שורת חלונות הזיגזג המקיפים את החלל.





כל החלל מוקף על ידי סדרה של אורות אנכיים, החותכים באופן דינמי דרך החלל האפל. כיאות למעמדו כמלון בר ונקודת המוצא עבור המבקרים בטוקיו בפעם הראשונה , שלושת החללים שמרכיבים את ה MIXXמעוצבים בקפידה כדי להשלים את הנוף העירוני הנשקף מעבר לחלונות ובכך לפעול כשגריר של העיר.



Tokyo, Japan

Designer

Gwenael Nicolas, Curiosity

Area

600.0 m2

Project Year

2010

bottom of page